NOTA BIB3083 TISIH JAKU IBAN SEKULA PRIMARI
KEREBAN SANDING
Kamariah abu bakar, pengujian dan penilaian dalam pengajaran
Siti rahayah ariffin. Teori, konsep dan amalan pengukuran
dan penilaian
1)
TISIH
-
Siti
proses ngulihka informasyen lalu ngakim asil sesebengkah proses pelajar.
-
Tikas
pelajar nembiak
-
Informasyen
ke digiga nyengkaum topic, evidens enggau tikas pemansang pelajar
-
Pengawa
ngakim bekaul enggau pekara baka ngaga timbang penemu sereta pemansang ba aspek
pelajar
-
Asil
bekaul enggau penemu, pengelandik enggau ukur pemanah
-
Proses
pelajar bekaul enggau bejalaika pengawa ngajar enggau belajar, informasyen
sereta asil
-
“tis
enggau peresa sebagi ari tisih”
2)
TIS
-
Siti
chara ngukur tauka nyukat pemansang pelajar lalu dipejalaika ngena chara ti
sistematik
-
Sesebengkah
chara ti tau dikena ngukur ulah siku-siku
-
Dipejalaika
nengah tiga tikas iya nya sebedau, maya enggau sepengudah ngajar
-
Tis
tau diberi sebedau ngajar lalu dikumbai tis pra tauka pre- test
-
Tis
tau diberi maya ngajar enggau belajar ngena chara mending lalu nyebut tauka
betulis dikena nentuka tikas pemansang nembiak sereta pemereti nembiak ngagai
pekara ti dipelajarka
-
Tikas
pemar tis mesti nitihka tikas nembiak
3)
PERESA
-
Terry
d. ten brink (1974;8), madahka peresa siti proses ngulihka informasyen dikena
nentuka sereta ngaga pemutus.
-
Siti
proses dikena ngulih informasyen kuantitatif
-
Siti
proses dikena pengajar nentuka ubah ulah
sereta ngaga timbang tisih
-
Peresa
ulih meri informasyen senentang objektif pelajar, langkah rapat ti dikena
pengajar maya ngajar sereta tikas semitan sesebengkah kurikulum
-
Penerang
peresa bepelasarka data kuantitatif enggau jurai kualitatif
-
Ulih
dipejalaika sebedau, maya enggau sepengudah pengajar ngajar
3.1) guna peresa ngagai
kelas
- bulih informasyen tikas
penemu sereta pengelandik ke dikembuan nembiak senentang pekara ti deka diajar
- mantu pengajar ngelala
tikas penemu nembiak ba pekara ti udah
diajar
- dikena mandingka
pemansang pelajar siku- siku nembiak dalam kelas ti sama tauka entara kelas ke
sama ba sekula
- dikena ngelala nembiak
ke nyulut tauka lemi dalam pelajar
- ngambika pengajar ulih
beratika kereban ngajar, teknik tauka langkah rapat ti semitan ke tau dikena
ngajar
- ngambika nembiak ulih
nemu sereta beratika pengelemi sida ba sesebengkah pengelandik tauka bidang,
lalu mutarka penanggul nya
4)
KAUL ENTARA TISIH, TIS ENGGAU PERESA
-
Ngembuan
kaul ti rat dikena ngasilka proses ngajar enggau belajar ke semitan
1)
DOMAIN
KOGNITIF
-
Nekanka
aspek intelektual baka penemu, pemereti enggau pengeregas bepikir
2)
DOMAIN
AFEKTIF
-
Nekanka
aspek pengasai enggau emosyen baka pengerindu, ulah, apresiasyen enggau chara
nelebaka diri
3)
DOMAIN
PSIKOMOTOR
-
Nekanka
aspek penau motor baka nulis, nyemerai tauka masang injin
1)
PENEMU
( NGUJI PENGIGAT)
-
Ulih
ngelala lalu ngigatka terminology, definisyen, pola, ripih, prinsip etb.
2)
PEMERETI
(SENENTANG SITI- SITI PEKARA)
-
Macha
sereta meretika gambar, ripot, kar, atur, asuh etb
3)
APLIKASYEN
(GUNA @CHARA SITI- SITI PENEMU DIKENA)
-
Ulih
bekenaka atur, teori etb ba dunya nyata
4)
ANALISIS
(MERESA @ NYIDI)
-
Ulih
meresa penerang senentang miah tauka bagi penerang nya ngagai penerang ti mit
agi dikena ngelala pola tauka kaul iya, lalu ulih ngelala sereta miah kebuah
enggau empas siti- siti pekara
5)
SINTESIS
(NYERENIH @ MILIH)
-
Ulih
nerangka pola tauka struktur ari siti situasyen lalu ulih ngelala informasyen
ti patut digiga tauka diulihka dikena
ngasilka pemutus ti dikarapka
-
Ngena
penemu tauka pengelandik dikena ngasilka pekara baru
6)
TIMBANG
PENEMU
-
Ulih
meri timbang penemu ngagai pemutus, situasyen etb ngena kriteria ke seriran
tauka standard
·
NGENA
KAR GRAFIK, PANDANGKA BIDA, TISIH, TIS, PERESA
·
TENGKEBANG
2 ITI TANYA BEPELASARKA GENAP TIKAS DOMAIN KOGNITIF BLOOM. TANYA TAU
DISEMPULANG ENGGAU GAMBAR, KAR, PENERANG, KARANG PANDAK.
No comments:
Post a Comment